غرفه شرکت سدید رویش ویستا در نمایشگاه IFTF هلند برای دومین سال متوالی

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

غرفه شرکت سدید رویش ویستا در نمایشگاه IFTF هلند برای دومین سال متوالی به همت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، گروه کشاورزی صنعتی سدید رویش ویستا برای نخستین بار همراه با ۱0 شرکت فعال ایرانی در زمینه گل و گیاه بیش از ۲۰۰ متر مربع از فضای این نمایشگاه را در قالب پاویون در اختیار گرفتند. این ۱۱ شرکت در طول برگزاری نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین مرکز تولید و صادارت این محصول در سراسر جهان، موفق به مذاکره و عقد قراردادهای تجاری در فضای کسب و کار بین‌المللی با تجار و فعالان اقتصادی اروپایی شدند .

یازدهمین نمایشگاه تخصصی-بین‌المللی گل و گیاه وایف هازن هلند از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ آبان در مرکز نمایشگاهی  IFTF آمستردام برگزار شد. در مراسم افتتاحیه علیرضا جهانگیری سفیر ایران در هلند و جمعی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند . گفتنی است که هیأتی متشکل از مشاور وزیر جهادکشاورزی در امور گلخانه‌ای و مدیران کل اقتصادی و گل و گیاه این وزارتخانه، کارشناسان و مسئولان تشکل‌های صنفی حوزۀ تولید و پرورش گل و گیاه تهران و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در طول برپایی نمایشگاه از مراکز تولید، پرورش و صادرات گل و گیاه هلند از همه غرفه ها  و بخصوص از غرفۀ سدید رویش ویستا بازدید کردند. هدف از این بازدیدها برنامه‌ریزی به منظور تقویت و توسعه ارتباطات تجاری و مبادلات اقتصادی شرکت‌های ایرانی با همتایان خارجی خصوصاً کشور هلند بوده است. 

به گزارش محمدجواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، وایف هازن-هلند (IFTF 2018)  یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی در زمینه آخرین تولیدات و محصولات گل و گیاه است که نمایندگان و شرکت هایی از اروپا، شرق آسیا، افریقا و امریکای لاتین حضور دارند.

36 | سدید رویش ویستا 37 | سدید رویش ویستا